Veelgestelde vragen

Wat is de minimale huurtijd?

Bij Black and White Limo is de minimale huurtijd één uur.

« naar overzicht

Waar kan ik een lijst vinden van welke service u kunt aanbieden?

Wij kunnen u verschillende auto´s voor uw vervoer aanbieden, wij hebben diverse arrangementen, en wij werken met diverse toeleveranciers samen om het u volledig naar wens te maken.
De volgende lijst geeft aan wat Black and White Limo voor u kan betekenen, maar dat houdt niet in dat het hierbij stopt.

Hier volgt de lijst:

  • Airport Service – Halen en brengen van uw gasten
  • Point-to-point Service – Het vervoeren van uw gasten van locatie A naar locatie B
  • Diner Extravanganza – Diner arrangementen voor “to impress” die speciale persoon in uw leven.
  • Rondritten – Bezoek de historische en mooie plekjes van Holland
  • Bruiloft – Wij kunnen u naast de limousine en eventuele volgauto´s ook van dienst zijn met een feestlocatie, bloemen, artiesten, beveiliging etc.
  • Professionele bodyguard Service – Beschikbaar als uw speciale gast extra beveiliging nodig heeft
  • Video en/of foto Service – Laat uw bruiloft, verjaardag, jubileum of andere gebeurtenis voor eeuwig vast leggen!
  • Kijk op onze arrangementen pagina voor nog meer mogelijkheden!


Uiteraard zijn wij u graag behulpzaam om andere speciale wensen in een op maat gegoten arrangement voor u samen te stellen.

« naar overzicht

Mag er in de limousines gerookt worden?

NEE! Om onze limousines altijd fris te laten ruiken, zodat niemand last zal hebben van een rookgeur is het strikt verboden om in onze limousines te roken. Indien tijdens een rit een klant wil roken, kan onze chauffeur op verzoek naar een veilige plaats rijden waar de klant buiten de limousine kan roken.

« naar overzicht

Kan ik erop vertrouwen dat mijn chauffeur voldoende is gekwalificeerd?

Black and White Limo zorgt ervoor dat iedere chauffeur voldoende is getraind via in- en externe cursussen, waarbij een intensieve op-de-weg training behoord.

Daarnaast zijn al onze chauffeurs gescreend op gedrag en kwalificaties. Een on-going training zorgt ervoor dat onze chauffeurs gemotiveerd blijven om de best mogelijke service te geven, zodat u 100 % tevreden zult zijn. Wij hebben ons zelf verplicht om u de beste chauffeurs uit onze branche te leveren.

« naar overzicht

Is het mogelijk om het aantal uren van het arrangement ter plekke te verlengen?

Indien de limousine niet opeenvolgend is verhuurd, kunt u in overleg met de chauffeur het arrangement verlengen. Extra uren worden u per half uur in rekening gebracht.

« naar overzicht

Hoeveel personen kunnen er de limousines?

In tegenstelling tot in de USA, waar met 10 personen in de limousine mag worden plaats genomen, geeft de Belgische wet toestemming voor het maximale toelaatbare aantal van 8 personen.

« naar overzicht

Hoe weet ik zeker dat de limousines schoon en in goede staat zijn?

Onze limousines worden op maandelijkse basis en kilometerstand gecontroleerd door onze monteurs op meer dan 160 veiligheids en functionele punten getest, zodat deze altijd in “top-conditie” zijn.

Onze chauffeurs zorgen er voor dat op dagelijkse controle-basis in- en exterieur in “showroom” conditie wordt gehouden.

« naar overzicht

Hoe weet ik dat mijn reservering correct wordt afgehandeld?

U krijgt altijd binnen 24 uur antwoord op uw reserveringsaanvraag, wij sturen dan een bevestiging per mail, telefoon of fax. Zodra wij van u het reserveringscontract getekend terug ontvangen en de aanbetaling binnen is, is uw limousine voor u gereserveerd.

Wij zullen er dan alles aan doen om uw opdracht correct uit te voeren.

« naar overzicht

Hoe en wanneer moet ik betalen voor de reservering?

Zodra wij uw aanvraag binnen krijgen, sturen wij u een bevestigings-contract. U dient deze te ondertekenen en retour te sturen. Wij zullen dan bij ontvangst 50 % van het te verwachte eindbedrag op uw credit-card belasten. Indien gewenst mag u het ook contant of per bank betalen. Bij ontvangst van uw aanbetaling is de limousine definitief voor u gereserveerd. Het restant dient u voor opdracht betaald te hebben via cash, creditcard of per bank.

« naar overzicht

De concurrent is goedkoper, moet ik daar boeken?

Zodra u een (betere) offerte ontvangt van een andere aanbieder, is deze vergelijkbaar is m.b.t. service, extra's, kwaliteit, type en bouwjaar van de limousine?
Kan het bedrijf u bij defect/schade vervangend vergelijkbaar vervoer aanbieden?
Is het bedrijf altijd bereikbaar?
U mag deze offerte altijd even aan ons voorleggen.
Niet onbelangrijk: Kiest u een bedrijf waar U een goed gevoel bij heeft en mocht dat niet Black and White Limo zijn, dan wensen wij u in ieder geval een fijne rit toe!

« naar overzicht